FAQ
Frequently Asked Questions
Op welke dag wordt mijn bestelling bezorgd?
U kunt een overzicht van levertijden bekijken op onze Verzending pagina.
Mijn bestelling is na 2 werkdagen nog niet bezorg, wat nu?
Helaas lopen verzendingen soms vertraging op bij PostNL, afhankelijk van de drukte in de huidige periode. Mocht u uw bestelling na 2 werkdagen nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
Ik heb een vraag over een bestelling die ik bij Bol.com heb geplaatst
Voor alle vragen over uw bestellingen via Bol.com kunt u contact opnemen met de Bol.com klantenservice. Zij zullen uw vraag indien nodig aan ons doorsturen.
Ik wil graag een product retourneren, hoe doe ik dat?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aankoopdatum zonder opgaaf van reden retourneren. Voor alle vragen over het retourneren van een bestelling, verwijzen wij u graag naar de Retourneren pagina.